
STRATEGIE


Opdrachtgevers komen bijvoorbeeld met onderstaande vragen bij ons:
- Hoe krijg ik kernwaarden helder?
- Hoe gaan kernwaarden leven in de organisatie?
- Onze reputatie is goed, maar het imago blijft achter. Hoe los ik dat op?
- Hoe onderzoek ik wat klanten van ons vinden?
- Mijn concurrenten gaan linksaf. Moet ik rechtsaf?
- Hoe zet ik een nieuw product of dienst in de markt?
- Richt ik me wel op de juiste doelgroep?
- Hoe bedenk ik een nieuw (business)concept?
Strategie bepalen. Hoe dan?
Luisteren naar jou. En dan de juiste vragen stellen. In strategische sessies leren we jouw organisatie beter kennen. Ingewikkeld? Vooral interactief en to the point. Samen bijten we ons vast in het vraagstuk. Daarna verplaatsen we ons in de doelgroep. Hoe denkt en handelt de doelgroep? En hoe spelen we daar effectief op in?
Wat jij krijgt
Het ‘product’ dat we opleveren, hangt af van het vraagstuk. Van een onderzoeksrapport tot een communicatiestrategie. Van een procesverslag van een brainstorm tot een infographic die de nieuwe strategie uitbeeldt. Wát het ook is: via strategie schetsen wij de oplossing voor jouw vraagstuk. Daarmee heb jij het communicatiedoel helder én de weg ernaartoe.